1.: BF42 jóval az OFP után jött, és gyakorlatilag egy lebutított OFP. Az tény, hogy az átlag gamernek jobban bejön, mivel több benne a sikerélménye, és pörgõsebb a játékmenet.
2.: Honnan tudod, hogy úgy lesz a 4 frakció? Konkrétan volt már egy SW játék, ahol keverték a frakciókat, úgyhívták, hogy SW:Galactic Battlegrounds. Sajnos el tudom képzelni, hogy olyan eszement ötletekkel "dobják fel" a játékmenetet, hogy keverhetõek lesznek a frakciók...
3.: A probléma csak annyi, hogy a játék stilusának ez van megadva. És amíg egyes kiadók/fejlesztõk halgatnak a rajongók szavára (pl.: a Söldner:Secret Wars is ereditel 3rd person only lett volna, de miután a hivatalos fórum több, mint 80%-a azt szavazta, hogy legyen benne 1st person nézet, õk meggondolták magukat), addig a LucasArts nem híres errõl a tulajdonságáról, meg arról sem, hogy egyálltalán figyelne a rajongókra (több kisérlet is volt, hogy feltámasszák az X-Wing sorozatott, és volt olyan is, hogy olyan petició nyilt, miszerint a régebbi játékokat (X-wing/Tie-Fighter) legalább az X-Wing:Alliance engine alá rakják át, és adják ki így. Több ezer aláírás volt, de a LucasArts mégcsak nem is kommentálta a történteket!
4.: Az OFP-vel konkrétan semmi bajom, és az NST-n belül is az a felállás, hogy LAN-on a no.1. az OFP, és a BF fel sem merül, mint alternatíva :P
Az se akkora baj, hogy csak egy szûk és igényesebb réteg játszik vele, OFP alatt még volt gond pl. a csíteléssel, és az sem jellemzõ, hogy az indulóhelyen egy idióta nekiáll szórakozásból levadászni a saját csapattársait...