Kicsit azért vitatkoznék. Az Auto2-ben nagyon szídják ezeket az autókat, a levelezõ rovatban havonta jelenik meg panasz, volt egy csávesz, akinek a 307-ese meghibásodott az autópályán és kinyílt az összes zár, kikapcsolt a rádió, a kormányzár (!) bekapcsolt, és csak a motor ment. De persze kormányozni nem lehetett. És a szerviz ezek után még nem is akarta kárpótolni a tulajdonost, csak beszállította a szervizbe a kocsit.
A Citroen C5-nek a hidraulikus mittudoménmicsodája ment tönkre egy olvasónál, nem indult a kocsi (amit vadiújan vettek) már a második hónapban és állítólag nem garanciális hiba, ezért nem is volt ingyen javítás, megcsináltatták 400 ezerért és után újrakezdõdött. És megpróbáltak megszabadulni végre a francia autó átkától, de nem sikerült persze.
A Renault Clioról és Megane-ról nem hallottam rosszat, csak a Lagunáról, hogy neem nyílt ki a kulcs nélküli csodazár.
A Twingo pedig rosszabb minõségû, mint koreai társai, 5 éves korában már jönnek a hibák.
A 406-ról csak azt tudom, hogy 3 csillagot kapott az Euro NCAP törésteszten. A 607-rõl nem hallottam rosszat.
De a Citroen Xsara-ról sem hallottam jobbakat, mint a C5-rõl.