Igen! Általában keverjük a grafikát a látvánnyal! Technikai megvalósítás nagyszerûségével (ami inkább a programozók érdeme) és a játékost elért látvány hatásával (ami a mûvészeken jobban múlik).
SZVSZ a GH technikai megvalósításban (sok polygon, részletes textúrák, nincs töltés) nagyon jó. De ez önmagában nem elég, sõt inkább a hatás számít. Persze a GH-ban jóval több van azért a "nem elégnél". ;)
Ugyan nem kimondottan a látványhoz kapcsolódik, de a grafikát nagyon nagyban érinti (hiszen ezt a legnehezebb jól biztosítani a fejlesztõknek), hogy (mint a Primalban, vagy már a Jak2-ben is) szinte NINCS TÖLTÉSI IDÕ! Ez SZVSZ állati sokat jelent.
A mentés viszont simán sz*r. Állandóan felkínálja, de pontosan nem lehet tudni, hogy honnan fogod folytatni, ha éppen most mentesz egyet és kikapcs.