Az E3 óta egy pisszenést nem lehetett hallani a Republic Commando-ról, de most úgy néz ki megmozdult az állóvíz. A hivatalos oldalon egy pár új kép jelent meg egy összefoglaló a fõbb ficsõrökrõl, a Gamespot meg megjelentette az elsõ "kézrátételes" :) elõzetesét.
Szóval azt már a szomszéd Pistike is tudja, hogy a Köztársaság elit kommandós egységének vezetõjét játszuk az Ep2. és az Ep3. közti idõintervallumban.
Nyolc különbözõ tájat látogathatunk majd meg egy kis hentelés céljából: pl. a Geonosis felszínét és földalatti részeit, egy giantikus Core hadihajó belsejét, elhagyatott Köztársasági csatahajót és a már "jólismert"Kashyyyk-t.
A feladatok változatosak: túszszabadítás, beszivárgás és adatgyûjtés, célpont likvidálás :), megsemmisítés és szabotázs akciók.
A fegyverek közt elsõdleges Köztársasági Hadseregben rendszeresített DC-17m rohamkarabély és a DC-15s Blaster pisztoly. Ezenkívûl még tízféle fegyverrel találkozhatunk, mint pl. a Trandoshan Slaver sátgán és a Geonosian Elite sugárfegyver.
Fejlett csapatirányítási rendszer a “smart squad” parancsrendszer segítségével.
A ellenfeleink: Kereskedelmi Szöv. Szuper Harci Droidjai, Geonosian harcosok és Eliek, Trandoshan Rabszolgakereskedõk és fejvadászok.
Multi: deathmatch, team deathmatch, capture the flag. 16 játékos Xboxon és PC-n is.
Egy két dolog még, amit kihámoztam a GS cikkbõl. A játék sztorija mintegy felvezeti a 3. részt, bemutatva az új epizód egyik fõrosszfiúját, Grievous Tábornokot és testõrségét. Az egész játék dark hangulatot áraszt és ügyesen egyesíti magában a HALO kontrollját, a Metroid Prime prezentációját és a RS jellegû csapatmendzselõs játékok összetettségét. A kommandós társak viselkedését az AI felügyeli, de az alapparancsokkal (pl. search and destroy, form up, secure position, recall, disarm a mine), közvetlenül irányíthajuk õket a célkeresztünk segítségével. A pajzsrendszer és fegyveres limit a HALO redszert követi azzal a különséggel, hogy az alapfegyverünket akár négyfunkcióssá és fejleszthetjük távcsõvel és páncéltörõ lövedékekkel.