A G940-nél is lehet minõségromlás egy idõ után. Még nincs kint annyi ideje a joy, hogy ezt lehessen tudni. Bár látom, hogy te meg vagy gyõzõdve mindenrõl... hát legyen igazad.
Azt tudom, hogy nem gyárilag force sensoros. Remélem, hogy majd Bucser tud mesélni többet a cougar-rõl, mert én még a döntés elõtt állok és ez is számba van véve.
Persze, a G940 ár/érték bajnok, csak most nem errõl van szó, hanem arról, hogy melyik a jobb!!! Egyébként meg te írtad, hogy szerinted 90.000 körül van az X65-F, nem egészen értem, hogy hogy jön ide a G940, mikor szó nem esett róla a mondatban, az X65-F áráról volt szó... arra válaszoltam.
Igen, tudom mi a force sensor, de minõségileg nem lehet összehasonlítani azt a technológiát a mechanikussal. Ha mondjuk F-16-ossal repülsz, akkor biztos, hogy jobb a force sensoros, ha viszont F-15-el, akkor biztos, h a mechanikus. Tehát ezért felesleges hasonlítgatni. Szintén nem állítottam, hogy az X65-F jobb, de ezt az általad idézett mondatban is elolvashatod az elején. Tisztában vagy egyébként a korlátozott szó jelentésével? Ha korlátozott lenne, az azt jelentené, hogy nem használható valamihez, de ahogy te is írtad, csupán érdekes lenne egyes típusokhoz használni. Ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne.
Egy csöppet kihegyezted az egész beszélgetést arra, hogy G940 az anyaúristen. Talán a logitechnél dolgozol ???
Azt javaslom, hogy ne vegyél mindent személyes támadásnak. Én csak magánvéleményt osztottam meg veled és nem állítottam semmit, hogy az úgy van, mivel nálam ott kezdõdik a tapasztalat, ha legalább már hozzáértem az életben ahhoz a termékhez, amirõl beszélek. Olvasás alapján nem lehet tapasztalatot szerezni. Amit olvastam, az alapján ez a vélemény alakult ki bennem, a vásárlásnál majd megnézem élõben mindegyik terméket, mielõtt döntenék (fõleg ha lesz rá lehetõség), de jól mondtad, arra költöm a pénzemet, amire akarom.
Az X65-F ár/érték aránya valóban nem a olyan jó, mint a G940-é elsõ ránézésre. Az, hogy nem jó választás, mert nem élethû minden típushoz egy nagyon jó felvetés, ugyanis épp ezért agyalok rajta én is. De mi van akkor, ha én pont azokat a típusokat kedvelem, amikhez élethû? Akkor sem jó választás? (Jelen esetben mondjuk fennáll az a probléma, hogy az általam repült szim-ben nincsenek benne ezek a típusok, ezért erõsen gondolkozom még a választáson, de ebben ha úgy nézed a kérdést, hogy azokkal a típusokkal repülne vele az ember, amikben élethû, akkor már lehet, hogy jó választás szerintem).
Na elhangzott egy fontos infó, amit meg is akartam kérdezni, hogy jól láttam e a képeken. A G940 nem fém... innentõl kezdve nálam biztos, hogy szóba sem jöhet, de ízlések és pofonok. A cougar-nél azért nincs ffb, mert az F-16-ban sincs a valóságban. Itt mondjuk feltettem én is azt a kérdést, hogy akkor miért nem gyárilag fs-es, ha már élethûre akarták?! Ok, mindenesetre az ffb lehet vonzó tulajdonság, hisz a legtöbb gép esetében ez élethû, de kíváncsi leszek majd, hogy ez mennyire eszi a G940-ben lévõ alkatrészeket hosszútávon.
A vitával nincsen semmi gond, hisz elõre visz. A veszekedésbe ne menjünk át, azt én sem szeretném . Remélem megvan a különbség a kettõ között... .
A G940-nek egyébként milyen a pedálja? Milyen egy komolyabb pedál (kérek linket, ha tudsz adni!)?
Elég nagy reményeket fûzök a warthog megjelenéséhez, ha már itt tartunk. Talán tökéletesebb lesz, mint amikrõl most beszélgetünk és akkor könnyebb lesz dönteni.