NAH!!! kiproszaltam a Suprat.. hat igen.. egybol kellemesen csalodtam.. elegge kiteszi a farat.. gyonyorueket lehet vele VEGIG driftelni..alladek az auto...
de ettol fuggetlenul HALOTT ugy az egesz mert a kormanyt nem lehet kalibralni.. es a kormany az elejen tul gyengen erzekel utanna meg rul hirtelen es a felenel mar semmit nem kormanyoz... de ha leveszem az erzekenyseget az meg szar:((((((((
ezekutan kiprobaltam a Vipert... es most nem kellemesen csalodtam:(
a Dodge VIPER.. ami hires arrol hogy nehez vezetni.... kiteszi a farat ha nem ovatosan hasznaljak es amcsiban sajat oktato anyag jar az autohoz.. nah ez a 500 lovas kocsi 3 szor jobben visszahuzza magat a kanyarbol mint a majdnem ugyanolyan eros supra.. azert ez ciki... a dodge is el van baszva es a supra is tulsagosan tancoltatja a picsajat.. mondjuk ha renesen lehetne kalibralni nem lenne bajom.. legalabbis lehet...
de ez igy akkor is LOL!!!
plusz a valo vilagban a Supra jobban megy kanyarban.. slalomban 2mph val megy gyorsabban az alap supra az alap dodgenal..plusz skidpadon is odaver 0.1G vel a Supra......