Visa Electron
Lenne egy kérdésem!
Ugye tudjuk,hogy nem igazán jo dolog,ha a pénztáros bankkártyás vásárlásnál azt mondja,hogy rossz a PIN-kod irjuk be még1x!
Mert lehet,hogy kamuzik,és duplán akarja leszedetni velünk a pénzt!
Ezért lehet aktiválni az sms értesitést,és már nem mondhatja azt hogy rossz a kod,ha érkezik az sms,hogy levettek a karimrol pénzt!
De nekem nincs ez aktiválva,mert az sms-ekért levonja a pénzt!
Viszont mi van akkor,ha már beirtam a PIN-t,õ azt mondja,hogy nem helyes,én meg második alakalommal nem akarom beirni,mert félek,hogy átb@sz!
Elmenni se mehetek el,mert az is lehetséges,hogy már levette egyszer a pénzt,csak a pénztáros ennek az ellentetjét akarja elhitetni velünk!
Ilyenkor mi a teendõ?
Ha kb 3 héten belül nem érkezik válasz,akkor nyitok neki egy topikot!