- Épületekbe nem próbáltam bemenni, valahogy a demoban nem volt rá szükség, kipróbálni meg elfelejtettem
- talán eddig ez a legrealisztikusabb 2. vh-s rts amit készítettek (most nem számolva a Combat Mission sorozattal)
Fegyverek hatótávolsága nagyon jó nem 2 méterrõl lövik egymást, páncélozottság is reálisnak tûnik, életerõ csík van az egységek felett, de rájuk kattintva kiadja az adataikat ahol eltérõ páncélvastagsági és tûzerõ sebesség értékek vannak
- egységgyártás szerencsére nincs, utánpótlást lehet kérni amely a legközelebbi startégiai pontra érkezik meg, ezen kívõl lehet ejtõernyõsöket és különféle légi támogatást kérni, na meg nehéztüzérséget kérni egy adott területre
- mint említettem itt nagy távolságok vannak így nem lesz 30 méteren belül öldöklõ tankcsata 100 páncélossal, a demóban nem is fogsz találkozni királytigrissel, a teljes verzióban viszont már a 2. pályán támad az AI királytigrisekkel és sima tigrissel is, de csak 2-3 darab van a támadó ékben a sereg gerincét a Pz IV-esek adják
Ha visszanézel a topikban akkor láthatod a beszúrt képeimet a tigrisekrõl