Az tévedés, hogy sms-bõl tartják fenn az ilyen mûsorokat. Abból az összegbõl ami sms-bõl bejön kb. 10 mp reklámidõt lehetne megvenni amit mûsor közben nyomnak. És ebbõl a reklámidõbõl van 1 órában 12 perc (ennyit enged a törvény). Szóval elméleteket lehet gyártani, de nem árt a dolgok mögé is nézni egy kicsit, és gondolkozni.
A Naplóban nem láttam a dolgot, de jóval többen voltak a helyszínen Ibolya szurkolói, szinte csak az õ hangjukat lehetett hallani. Valaki említette, hogy fent az emeleten meg körbe mindenhol Vera tábora volt, na ott pont végig csak Ibolya rajongói voltak, meg a hátsó részen is szembe a színpaddal, Vera rajongói a színpadtól jobbra hátul, és a színpad körül voltak. Forgatás után az egyész MOM parkban csak azt lehetett hallani, hogy szép volt Ibolya. Szóval (ha tényleg így volt a TV-ben) a média nem gyengén tudja ferdíteni a dolgokat...