Jah persze.. 2-3hangszerrel tökéletesen játszanak egyel meg jobban mint Lajkó Félix a hegedûjén, már FELVÉTELKOR! Akkor mit tanulnak a konzin?
Amúgy azon kár vitatkozni hogy a mai magyar popzenében... mer az egy nagy xar és aki ezt nem látja azzal reménytelen szót váltani.
Azt a Unitedes gyereket nem ismerem, csak valószínûsítem hogy nem ért hozzá hiszen akkor már megjegyeztem volna a nevét..
De a SOMÁt hallottam már s az qrvabéna volt, hát annak se a jazzhez sem az énekléshez nem sok köze volt. Szerintem õneki ott télleg semmi keresnivalója nincsen!
A kritikusokról meg annyit hogy biztos sokat tanultak elméletet meg okosak meg minden, de ha annyira értenének a ZENÉhez akkor vmi közük lenne hozzá (zenészként v dalszerzõként..) Mindenesetre szar lehet vmihez nagyonérteni és kimaradni belõle.. Mindezek ellenére úgy gondolom hogy õ alkalmas erre legjobban.
A Presserrõl meg annyit hogy biztos jó zenész (a sok béna között nem nehéz) de az nem azt jelenti hogy tud énekeseket válogatni. Õ is belefér a zsûribe tiszteletbõl és dísznek imázs-emelésre jó.
A Pierrot-nak pedig inkább a jó üzletiérzéke mint a zenei tudása határozza meg a döntéseit..(bár kétségtelen hogy Mo-szinten jó zeneistúdiót épített)
Tehát Presseren és a kritikuson kívül mindenkit kirúgnék és zenetanárokat, hangmérnököket, mûvészeket tennék a helyükre.