Sztem nem éppen az a legföbb szempont, a tehetséghez, hogy mennyire nehéz eljátszani a kottát, hogy van leírva, mennyire van cifrázva. Sokkal fontosabb, dolog egy elõadónál mennire jó az összhatás, és elõadásban az, hogy hagzana. A legtöbb és összes átlagembernél, aki esetleg nem ért a zenéhez, ez a legfõbb szempont, és az elõadók értékelése ettõl függ.
Lehet, hogy a profizmus határát súrolva építem meg az alapot, de úgy húzom föl a falakat, hogy azok ledõlnek amint rákerül a tetõ. Ettõl még lehet jó az alap, csak kész állapotban, vagyis elõadva, nem lesz belõle értékelhetõ dolog. Egy laikus ezt nem tudja megállapítani, csak a végterméket értékeli, és a keresletet nagyobb számban ezek a laikusok alkotják, tehát az õ igényeiknek megfelelõt kell készíteni, hogy értékeljék is.