az LBA1-nek és a 2-nek is az volt a varázsa, hogy korának egyik legszebb játéka volt grafikailag, és a story is eszméletlen jó volt.
A folytatásokkal eleve a célközössét célozzák meg(ha nem tetszett az XY játék elsõ része, nem veszem meg a másodikat se). LBA esetén az LBA-s játékközösség elég pici(egy GTA-shoz képest). Azzal próbálkoznak, hogy az LBA 1-2 fanoknak süssék el a játékot. Ez csak akkor sikerülhet, ha maradnak a stílusnál.
az LBA eleve TPS-be épített akció-kaland.
ha lesz LBA3, eleve az is ilyen lesz.
persze annak idején csak úgy tudták megoldani a TPS részt, hogy nem real-time rendereléssel ment a 3D.(eleve õk sem akartak egy Tomb Raider 1 szerû pixelcsatát, sem egy Quake 1 szerû környezetet, ami ugyan szép felbontás, de minden kocka alakú, a terek, az odjektumok, stb, az lba2 pedig igen szép poligonszámú terekkel rendelkezik, nézzetek csak meg pl egy padot, vagy az épületek szépeit, meg szobrokat, stb.)
A mai világban a mai videokártyákkal esetleges LBA3 esetén már nem lenne olyan elképzelhetetlen egy realtime-renderelési megodás sem.
Tehát lehetséges, hogy a játék amolyan Tombradier szerû irányítással rendelkezik, vagy ami még jobb lenne: esetleg egérrel magy majd, célkereszt+minden. És ez nem is volna rossz.
De nekem elhihetitek, hogy ezek a dolgok másodlagosak, és aki csak ezt a fórumot olvasgatja, az úgysem az irányítás miatt szerette az LBA-t, hanem a történet miatt, és az aranyos grafika miatt.
Akárhányszor visszagondolok nagypapámra, eszembe jut, hogy én nem akarok ilyen maradi lenni. Fõleg nem 21 évesen. Nyitottan várok bármilyen LBA3-at, és nem fogom fikázni azért, mert "nem teljesen olyan, mint az elõzõ".
Shrek 2-ben se csalódtam.(bár a filmfolytatások sokszor igen szarok és elõltetettek.)