Jó,ebben benne volt az ismerkedés a progival,dolgok kipróbálása stb.
Na ha jól nézem akkor ugy lett megoldva hogy a realizmus attól függ milyen nehézségi szinten játsza az ember.Értelem szerûen minél nehezebb,annál több a hátráltató elem.A 4 nehézségi fokozatból pl. csak a 2.-on lesz off-ról on a "heart rate" (gondolom ez a szivverés dolog),és a 3.-on lép be a szél nehezitésként.A gravitáció már legkönnyebben is be van kapcsolva.Az ellenfelek inteligenciája is igy nõ egyre inkább.
A pályán elhullott egyéneket (akiket nem én lõttem le azokat is) át lehet kutatni,igy szerezhetünk plusz cuccokat,gépfegyvert),vagy arrébb is lehet cipelni a testeket.
Én nagy vagányul 3. nehézségen nekiindultam hogy a szél is "on" legyen,na erre jó 5 perc kuszás-mászás-osonás-távcsõvel mindent megnézés után az elsõ kõkerités meletti vizesárokban dekkoló ellenség szitává lõtt 2 sorozatból...
Ezután az is kiderült hogy a progiban az ellenfelek nem mindig ugyanott tûnnek fel.Vagy eleve nem mindig oda rakja õket,vagy elmászkálnak,járõröznek,stb.,mert legközelebb ugyanott már nem volt senki.
A progi leggyengébb eleme a grafika lesz.Nem tudom pc-n nagyobb felbontásban,esetleg élsimitással,stb,milyen lesz,de a Xboxos verziót nézve ugy se lesz belõle egy Unreal 3.
Szerintem amugy illik hozzá a grafika stilusa,és amugy teljessen ok ez,de biztos lesz aki megszólja majd ezért.
Na majd megyek benne tovább ha tudok,aztán ha valami világmegváltó felfedezést teszek,akkor beirom.