(Sector.net) Barny: A Sector.net szlovák gamerlap egy terjedelmes interjút készített a You Are Empty (YER) fejlesztõivel, az érdekesebb részekbõl szemezgetünk most:
Egy FPS játékon dolgoztok, mely a késõ 50-es években játszódik. Az akkor történtek inspiráltak titeket, vagy a játék sztorija csupán fikció?
Az 50-es években a Szovjetuniónak rengeteg "nagyszerû" utópisztikus elképzelése volt. Történelmi dokumentumok, építeszeti tervek, mûveszeti, és irodalmi könyvek inspiráltak minket.
Hány fegyver lesz a YER-ben? Valósághû, vagy futurisztikus fegyverekre számíthatunk?
Pillanatnyilag 11 fegyvert tervezünk a játékban szerepeltetni. Lesznek létezõ szovjet fegyverek (Nagan pisztoly, PPS géppisztoly, Maxim géppuska), és futurisztikusak is (elektromos-, és sugárfegyver).
Mennyire lesz realisztikus, és összetett a játék világa?
A játék nem hû az 50-es évek valóságához, egy lenyûgözõen berendezett, stilizált környezetet tervezünk. Egy nagy várost, változatos kerületekkel. Lesz központi pályaudvar, opera, mozi, metró stb. A játék elején egy külvárosi részen kezd a játékos, és folyamatosan halad elõre a város szíve felé. A kezdõ helyszínek ipari negyedben, farmokon, kikötõben és még sok más helyen játszódnak.
Milyen karakterekkel (ellenségesekkel és barátiakkal) futhat össze a játékos?
Az ellenségek többnyire régebbi polgárok, de a kísérletezések nagyban megváltoztatták õket. Zombi munkásokkal, a vörös hadsereg élõhalott tagjaival, és még sok más ellenféllel futhatsz össze. Néhány állat is mutálódott, belõlük többnyire ragadozók lettek. Baráti karakterek is lesznek, de nem túl sok.
Lesz multiplayer játékmód a YRE-ben?
Valószínûleg elsõként a single-player játékot adjuk ki, utána, pár hónappal késõbb pedig a multiplayer részt. A DS2-Engine támogatja a multiplayer lehetõséget, de mivel szorít az idõ, inkább a minõségre koncentrálunk.