hét 89-ért már van dekában 520as rockrider, azért az rálicitál erre sokkal (jobb fékek, jobb váltórendszer, jobb szerviz ha neadjisten kellene)
A szerelés része az pont hogy egyszerűbb a tárcsásnál, kioldod kicsit a tárcsát, rászorítasz a karral, visszahúzod a csavart, kész beállítva. A benne lévő Hayes X5 fékről személyes tapasztalatom az hogy teljesen vállalható, pedig párszor versenyeztem is vele és jöttem már le szép nagyokat. Fékpofákat hozzá külföldről fillérekért kapni (bár még nem kellett cserélnem, de azért betáraztam) Szerintem bőven bőven megéri az a plusz 9k a rockriderért. Egyetlen műszaki hibám az volt hogy kattogott a középcsapágyam (hehe, nem volt jó ötlet a bokáig érő homokon átgangolni :D) de egy alapos dzsuvázással megoldódott az is. Meg hogy hulladék az első váltója, de hát sokat mondok ha egy nap kétszer használom, ott igazán mind1 hogy nem vált tökéletesen, nem is próbáltam még szépen belőni, biztos megoldható. Havonta kb 150km-t rakok bele, szóval tartósnak mondanám abszolút.