Ezek nagyon komoly high rebound urethane-bõl és mély maggal készülnek,
jelenti ez azt, hogy terhelés alatt jó minõségû betonon, sík felületen, ha jól meglöki az ember és kiáll rajta
30-35 métert is elgurul közép szintû csapággyal,
viszont ennyit akkor sem ér.
Az Orangatang kerekek meg még drágábbak, de azok inkább DH-ra és Slide-ra jók.
Nemzetközi speed-cruise, urban-cruise szakik szerint 85 mm fölé nem is érdemes menni, mert a kezdõ sebesség rovására megy.
Kár, h Mo-on MÉG nincs lehetõség csapágy és kerék tesztelésre.
Bors Lacinak mondom is majd. :)
Rohadt nagy business lenne, mert ugyan bukik szezononként 100-150 ezret a cég az 1-1 tesztpéldányokba befektetés miatt, de az összes deszkás nála próbálná ki, melyik csapágyba, kerékbe érdemes beruházni, így bõven visszajönne az ára.