Ez csak egy kisérleti jármû, a végleges tervek az ûrbe feljutni képes ram-/scramjetes jármûrõl még nincsenek, de ötletek már vannak:
Az elsõ verzió: A kombinált ramjet/scramjet hajtómûvön kívûl egy utánégetõvel ellátott kétáramú gázturbina is lenne a jármûben - melynek a feladata lenne ~2,2Mach-ra gyorsítani az ûrhajót.
A második változat: egy hagyományos kétáramú gázturbina segíti a torlósugárhajtóvet a kellõ áramlási sebességhez (~2,5Mach-ig, onnantól ramjetként mûködne tovább).
Harmadik változat: itt a felszálláshoz és a gyorsítás elsõ (majd végsõ) szakaszához rakétahajtómûként üzemel a rendszer, vagyis oxidálószerrel (és nem a légkör oxigénjével) égeti el az üzemanyagot.
Vagyis az hajtómû kombináltan mûködne, az elsõ fázisban gázturbina (1. verzió), gázturbinával segített torló-sugárhajtómû (2. verzió) vagy a rakétahajtómûként mûködõ kombinált hajtómû (3. verzió) emelné fel a földrõl, és gyorsítaná a második fázishoz szükséges sebességre (ez 600-800km/h körül lehet), ahol a hajtómû már hagyományos torlósugárhajtómûként mûködne tovább. Ezzel gyorsítana tovább, miközben emelkedne - olyan 30km illetve Mach5 fölött átálna a harmadik fázisba, vagyis szuperszónikus áramlású torló-sugárhajtómûként (scramjet) mûködne, és így emelkedne és gyorsítana kb. Mach10-es sebességre és emelkedne kb. 50-60km-es magasságba. Innentõl kezdve pedig a jármû által szállított oxidálószer felhasználásával égetnék el tovább az üzemanyagot, vagyis rakétahajtómûként üzemelne a kombinált meghajtás.
Alternatíva, hogy a végsõ fázis (vagyis a rakétahajtómûként mûködõ kombinált hajtómû) helyet csak kb. 60-70km-re jut fel, és ott 10-12Mach-os sebességnél a hátán leoldja a szállított ûrkapszulát, amely a saját rakétahajtómûvével jutna fel az ûrbe.