eleve presztízs volt az egész, ha az európaiak csinálnak egy 2 machost, akkor mi csinálunk egy 3mast, és az oroszok is megcsinálták a sajátjukat (a prototipus lezuhanása a párizsi légibemutatón derékba törte az egész programot)
ha lenne létjogosultsága, most csak ilyenek röpködnének a levegõben
sokkal inkább van értelme az airbus tervének, az a-380asnak - kétfedélzetes repülõ, ami azért jó, mert az európai repterek iszonyat telítettek, és párpercenként szállnak le fel a gépek. A legnagyobb forgalmu desztinációknál megváltás - és üzemanyagmegtakarítás! - lenne egy 700 személyes repülõ, nemhiába rendeltek már látatlanban vagy 60 darabot belõle. A boeing is akart ilyet csinálni, de 2001ben ugy vélték, hogy nem lesz rá szükség, most meg már több éves hátrányban vannak, és inkább kivárják hogy mi lesz, majd mennek az amcsi kormányhoz pénzt kuncsorogni...