Megújult, karcsúbb és elegánsabb lett a Finlandia üvege, a designváltást PR oldalról a Human Telex Csoporthoz tartozó HT PR, event oldalról pedig a Createam kommunikálja.
Az új Finlandia csomagolást elsõkörben egy szûkkörû, exkluzív vodkakóstoló keretében mutatták be, amelyet a Finnországból érkezett Markku Raittinen, a Finlandia nemzetközi márkanagykövete celebrált. A rendezvényre egy kiemelt újságírói kör kapott meghívást. A márka idei kommunikációja természetesen az új desingra épül: a hagyományteremtõ céllal, június 26-án megrendezésre kerülõ Finlandia Midnight Sun Party-n már az új üveget kommunikálja minden megjelenés.
A Lágymányosi híd budai hídfõjénél található PartSide Beach-en igazi kuriózum várja a Szent Iván éjszakáját megünneplõket: jégüvegek, jégszobrok és élõ jégtündérek társaságában. A kereskedõi oldalt is tájékoztatja a márka a változásról, a trade partnereknek külön információs anyagot küldenek az üvegváltásról, valamint a hyper-szupermarketekben nyakcmíkével kommunikálnak a vásárlók felé.
A Finlandia Vodka legújabb üvegét a nemzetközi Finlandia csapat és a fiatal finn tervezõ, Harri Koskinen közösen készített el. Az új megjelenés megõrzi a klasszikus jégmotívumot, de egy lágyabb, olvadó formában ábrázolja. A címkét a new york-i Wallace Church készítette. A rénszarvas és a horizonton látszó éjféli nap elemeit õrizték meg egy újabb, egységesebb megjelenítésben.