AKI ELAKADT A JÁTÉK VÉGÉN ÉS NEM TUDJA KINYÍRNI A BISHOPOT!!!...
Szerencse, h baszta az agyam, h nem tudom megcsinálni a játék végét... + , h a C-hez is értek egy cseppet:).
Teendõk (részletesen írom):
WinCommander-rel, annak a Szerkesztés (F4) funkciójával nyissátok meg a .../Knight of the Temple/Sbz1/Registry/Ai/ menüjét és az alábbi .xrg fájlokba lépjetek be F4-gyel:
AiActions_BlackDemon, _BlackKnight, _DemonElite, _DemonFighter, _Torturer, _Knight (tehát azok, akik a végén spawnolnak elénk)
A jegyzettömbben, ahol szám van írva az utasítás után(teszem azt: *Offensive 1), írjátok át 0-ra - MINDENHOL 0 legyen helyette!!! - és ezt meg kell tenni a fentebb említett fájlok mindegyikével...
Így nézzen ki mindenhol! (ez pl a BlackDemon elsõ eljárása az átírás után):
{
*classname MeleeAdvance
*Offensive 0
*OptimalRange 0
*UnderAttackMod 0.0
*Angle 0
*MinExpiration 0.0
*MaxExpiration 0.0
*Flags CheckTargetPath MoveEst
*ActionState 0
}
Az eredmény: Az összes ellenfél, akit a Bishop küld, nem fog támadni és védekezni!!! Simán le lehet gyakni õket, a Bishopot meg bekúrhatjátok végre a tûzbe!:)