A Família Kft. váltotta Csernust és duplázta a nézõszámot
A magyar televíziózás legsikeresebb szituációs komédiasorozatának elsõ epizódja jó nézettséggel futott a VIASAT3 mûsorán.
A dr. Csernus mûsorát felváltó Família Kft. Kiemelkedõ eredményeket ért el a fiatal nõk körében. A Szép család mulatságos kalandjait az elsõ sugárzási napon a tévénézõk 4,2 százaléka választotta, amely körülbelül 100 százalékos növekedést jelent a korábban azonos idõszakban vetített Dr. Csernus címû talk-show számaihoz képest. A Família Kft. legnagyobb számban a fiatal nõket ültette a képernyõ elé: a 15-34 éves korcsoportban 8,3 százalékot ért el a sorozat közönségaránya. A szituációs komédia magyarországi úttörõi, a sorozat szereplõi, alkotói az elsõ sugárzási nap alkalmából idõutazáson vettek részt egy budapesti kávéházban.