Földgáz. Magas nyomáson tárolva. Hátránya hogy kevesebb az ilyen autó mint az LPG így a kiépített kúthálózat is kicsi. Magyarországon például összesen 2-3 db kút van ahol lehet CNG-t tankolni.
Oroszországban viszont jóval elterjedtebb. Európában pedig Német és Olaszország jócskán elõrébb tart a többi országhoz képest ami a CNG kutak számát illeti. Így ezekben az országokban lehet alternatíva.
A CNG rendszer elõnyei az LPG-vel szemben, a kisebb helyigény a nagy nyomáson tárolt üzemanyag miatt. Míg az LPG tartályok 40bar-ra vannak hitelesítve és üzemi nyomásuk 10-12bar addig a CNG 300bar nyomásra van hitelesítve és üzemi nyomása 200bar körüli.
Az LPG-gázt folyékony halmazállapotban fecskendezik be a általában a szívószelep elé, míg a CNG rendszernél gáz halmazállapotban. Így jobban el tud keveredni a levegõvel a gáz és homogénebb lehet a keverék.
A károsanyagkibocsátást illetõen egy X teljesítményû benzineshez képest egy ugyanolyan teljesítményû LPG autó 15%-al míg egy azonos teljesítményû CNG rendszerû autó 25%-al bocsát ki kevesebb károsanyagot.
De fontos dolog az is hogy például Oroszországban a CNG harmad annyiba kerül mint a benzin. Tehát nem keveset spórolhat vele az ember.
Amúgy az Európai CNG kutak száma országonként ezen a képen látható: