Akkor nem értettétek, vagy rosszul írtam: Azt gondolom hogy törekedni akar persze mindenki arra hogy ne öljön, pusztán a hangulat miatt és ugye mivel csendesebb és több pontot is kapsz érte. Namármost, ha eleve azzal együtt hogy jobb, még könnyebb is véghezvinni(a nemölést) akkor a másik alternatívának nincs értelme(ami ugye rosszabb, meg nehezebb is).. Tehét pl, sztem így volna jobb: Ha óvatosan lopakodsz és van annyi idõd minden ellenségnél, hogy 1 mp-ig nyomd a gombot és igy kiüti, nem hal meg, több pont. Viszont ha felfedeznek (és lõnek), vagy simán közibük rohansz, akkor nincs idõd becélozni csak rányomni és itt ölni kell, ami ugye tehát gyorsabb, de így bukod a pontot. Megpróbálhatod nyomni is, de akkor lenne kockázata annak, hogy elvéted és esetleg meghalsz, kérdés hogy meg éri-e neked, és így ez, egy új "mini-játék" lenne.
Vágjátok? Ezért kéne fordítva: Ölni egyszerübb lenne, viszont megérné törekedni a nem halálos leterítésre.