Egyelõre a németekkel tolom a kampányt és abban eddig nem volt sivatagos pálya. Multiban pedig nem tudom kipróbálni, mivel otthon nincs net, a melóhelyemen meg a tûzfal miatt nem lehet.
Amiben számomra jobb mint a demó az elsõsorban a realitáson való javítás. A demóban nagyon arcade-os volt a harc és minden lõtt mindent. Egy 37 mm-es ágyú is simán szétlõtt egy tigrist. Na ezt eddig nem vettem észre, bár ennyire szélsõséges esettel még nem is találkoztam, de úgy vettem észre, hogy a gyengébb ágyúk nem sebzik - vagy csak alíg - az erõsebb páncélzatú tankokat.
Az emberek megjelenítése nagyságrendekkel jobb lett mint az elsõ részben. Jól láthatóak és megpróbálnak "inteligensen" viselkedni. Azaz kúsznak, másznak, fedezéket próbálnak keresni, stb. Na csodát azért ne várj, de azért próbálták kihozni belõle a maximumot.
Összeségében a játékélményen érzem a javulást pontosan a fentebb felsorolt javításoknak köszönhetõen. Na meg tényleg szép lett a játék, mindenképpen élvezetes körbeforgatni a tankokat és megnézni minden oldalról, bár ez tényleg csak ideig-óráig köti le az embert. Azért a forgatható pályával nõtt a taktikai lehetõségek száma is. Ami engem zavar, az hogy az épületektõl nem látszó egységek zöldel vannak rajzolva, ha ezt kikapcsolja az ember, akkor meg könnyen megfeledkezik egy-egy egységérõl, mivel nem látja.
Azért elmondható, hogy igazi trónfosztást a 2. rész majd csak a jobb modok megjelenésével tud elérni.