Érdemes figyelni az egységek különleges képességeit. Az egységet kiválasztva a jobbalsó panel alsó négy ikona. Én is akkor ismertem meg igazán ezeket a lehetõségeket, amikor elkezdtem játszani a Fields of Thunder magyar verziójával és ott részletesen leírja, hogy melyik mire szolgál.
Az 5 fõs különleges alakulat elsõ ikonja az álcázás. Ilyenkor nem látják az egységet, amíg tüzet nem gyit. Szerencsére maguktól ilyenkor nem lõnek, így szépen be lehet küldeni õket az ellenség elé. A negyedik ikonjuk mégjobb. Ilyenkor orosz egyenruhát öltenek és szintén begyalogolnak az ellenség táborába (bár ez a két képesség eléggé hasonló hatású).
A Stug-ok közül egyedül a Stug D-nek van önjáró löveg képessége. Ha jól emlékszem ez az alsó sorban a 2. ikon. Ilyenkor megadod a helyet ahova bombázzon és lõ mint az õrült elég gyors sebességgel. Egy egységet kiválasztva az Alt+R billentyû hatására mutatja meg az egység lõtávját. A Stug D-nek két kör is jelzi a lõtávját. A kisebbik az a normál páncéltörõ lõtáv, míg a jóval nagyobb kör a tüzérségi üzemmód lõtávja. Ügyelj arra, hogy a kijelölt célpont a tüzérségi lõtávon belül legyen, mert ha kívülre jelölsz, akkor magától nem megy közelebb (nem csinál semmit).
Na ezek miatt a tulajdonságok miatt volt nagyon könnyû a 4. pálya.