biztos vagyok benne, hogy erõssebb szerverpark szükséges egy vanguard szervernek, mint egy eq2nek.
ezt a mondatodat meg nem igazán bírom értelmezni:
"De a legrosszabb (a)z hogy tudták hogy ez lesz és az Infineum már készen állt a rajtra, máskülönben nem birták volna ilyen gyorsan elinditani."
ez tényleg olyan rossz?
mindenesetre figyelmedbe ajánlanám, hogy egy szerverpark megvétele, beüzemelése, és fenntartása elég komoly költségekbe veri a céget ahhoz, hogy ne úgy intézze a soe, mint én a hétvégi bevásárlást, hogy elég lesz-e egy rekesz sör, vagy vegyek kettõt. ;) az eq2 pvp szervereivel csúnyán ráfaragtak, a darathar gyakorlaitlag töküresen áll fõmûsoridõben, errõl jarlék elsõkézbõl tudnak neked sztorizni.
leterheltség szempontjából a játék indulása utáni néhány napban mindig van egy hatalmas tüske, amit nem minden szerver bír el, sõt, a legtöbbje nem. de hosszú távon nem kifizetõdõ, még a játékosoknak sem, ha túlkínálat van szerverekbõl, mert elaprózza a communityt. ha lenne 5 szerveretek, jó eséllyel nem lett volna probléma induláskor, viszont annál inkább kb. fél év múlva, amikor az aktív játékosok száma valószínûleg lecsökken (mint minden mmorpgnél), és beáll egy többé-kevésbé állandó szintre. ha ekkor az aktív játékosok száma jóval az optimális alatt van, a szerver sorvadásnak indul, és lassan meghal. lassan emigrálnak az emberek máshová, jobb esetben másik szerverre, ha van transfer lehetõség, vagy másik játékba, vagy abbahagyják. ha túl sok játékos van, az még nem akkora probléma, mintha nincs játékos, mert a lagot elviseled. anyázol, de elviseled. viszont ha nincs kivel játszani, hosszútávon megunod a játékot.
nem a soe veri rád a 20% áfát, hanem az eu. a pve és pvp változat közt az lehetett a döntõ, hogy a pvp contentet, szabályokat információm szerint a bétában gyakorlatilag nem is tesztelték, mert nem volt rá idõ.