Hi, alapvetõen igazad van, eq2 sztem soha nem megy tökéletesen semmilyen gépen:D
Viszont a lightning az lighting=világítás, és a vertex shader(csúcspontárnyaló) részét képezi. Itt csak a polygonok csucspontjait árnyaljuk, a pixel shader csinál majd késõbb nekünk pixel-szintû színimformációt. Magyarul az árnyékok bekapcsolása szvsz jobban terheli a GPU-t még akkoris, ha esetleg a vertex shadelés még a CPU feladata lene.
A geometriával a proci szenved => vertex shader a proci feladata, ez viszont ellent mondana annak hogy azt a GPU-k végzik, ami viszont télleg így van. Egyébként ennél több feladatot nem lehet GPU-ra bízni, mert a nézeti transzformációval kezdõdik az egész cucc(transform).
Szerintem a geometriával nem a proci szenved, hanem egy nagy problem jön itt be: a proci és a GPU közti adatátviteli sebesség no meg a ram. Ha bejön egy 20000 polygonos modell, akkor nem a számolgatás miatt lassul be szerintem a cucc, hanem mert ezt a sok szart át kell tolni a gpu-nak és vissza.
Na mindegy, az tény hogy nincs jol megírva a cucc, szerintem a vanguarddal is bajok vannak futási sebességben, remélem lesz még jobb is.