Nekem meg a gumitapadassal, vagy gumikezelessel van meg gondom (tobbek kozott;D). Bar nem ertek hozza, meg meg nem teszteltem agyon, de... ;)
Elvileg a gumiknak akkor van a legnagyobb tapadasa amikor "elore" megy az auto, a legkevesebb amikor teljesen oldalra csuszik (mivel a tapadasi felulet nem igazan valtozik - nem szamolva a torzulast - foleg csak a gumi mintazat szamit. Elvileg:) Ez eddig talan jo. :)
Ha pl. egyenesen megy az auto folyamatos sebesseggel, es ha szep lassan alakormanyzunk - mondjuk ne kanyarodjon el az auto, csuszon tovabb egyenesen :D - akkor folyamatosan kormanyszogtol fuggoen csokkenni kellene a tapadasnak. Persze ehez meg hozzajon, hogy a felfuggesztes miatt a kerek el kezd dolni is vagyis minnel jobban - beallitastol fuggoen - az eleire dol (csokken a tapadas).
A lenyeg hogy a jatekban EN ugy ereztem, hogy nem fokozatos valahogy ez az atmenet, egyszeruen egy ponton szinte teljesen megszunik a tapadas, es mint a jegen megy tovabb egyenesen az auto:))))))