A tapadás összetett dolog,sokmindentöl függ,pl guminyomás,kerékdölés,rugoerö,tehát ha valamelyik nagyon el van állitva az megbonthatja az egyensulyt és nem fogod tudni vezetni.De az szvsz nem igaz, hogy akkor a legnagyobb a tapadása az autonak amikor megy elöre,a legnagyobb tapadás akkor van ha egyenletesen vannak terhelve a kerekek,azt a mondatodat sem értem, hogy egy szinten megszünik a tapadás és nincsen átmenet,milyen átmenetre gondolsz?Mert szerintem ennek ugy kéne müködnie(ahogy most müxik),hogy amikor elér egy bizonyos pontot,akkor megszünik a tapadás és megcsuszik az autod,persze sebességtöl függöen mert kis sebességnél is el lehet dobni a verdát,nem kell ahhoz 1200-al menni :)))
A felfügesztést meg azért nem érzed mert viszonylag kemény, mivel eléggé lent van az auto alja, ha lágyabb lenne éreznéd de beütne az auto alja...