En ugy tudom, hogy a hivatalos versenypalya az aszfaltos resz;) A kerekvetok az idealis ivet segitik, hogy ne lehessen "konnyen" elhagyni a palyat, plusz biztonsag, figyelmeztetes stb. Az elesebb kanyarokban a kerekvetok mellett kikovezett, kirakott zold resz a nagyobb biztonsagot szolgalja, hogy az esetleges tulcsuszasok, sodrodasoknal az auto ne a fuvet, homokot kapja el es ne porduljon meg. Magyarul a kerekveto es a mellette talalhato resz NEM a palya hivatalos kiszelesitese:)))) Raadasul ugy tudom csak ket kerekkel lehetne erinteni, kettovel raadasul elhagyni nem igazan;)
Persze hogy az "eletben" hogy veszik, es mennyit engednek nekik rendszeresen az mar mas kerdes:)
Es hogy a jatekban ki mit csinal az mar megint teljesen mas;) Itt ha az embereket elkapja a hotlap-os ekszij akkor ha kell driftelnek, repkednek stb.:) De ez minden jatekban igy van.
Remelhetoleg szigoritjak, ha tudjak es az engine engedi, de majd ha lesznek versenyek, ott majd ugy sem annyira szamit, mert ezek a manoverek kicsit lutrik nem valoszinu hogy 60-70 koron keresztul lehet tartani hiba nelkul;) Es mivel talalkoztam mar 1-2 homokaggyal a jatekban, amibol 1-2 perc volt amig kimasztam, nem biztos hogy megeri;)))
Persze, vannak kivetelek. Norbit ismerem hogy megy, es tudom hogy kepes 50 koron keresztul brutalisan menni, pl. Infineon-ban ami igen csak egy "lehetettlen" palya, foleg Stock-Car-ral:))))