Space Marine topikban feltett kérdésre válaszolva (hogy mi vele a bajom):
Az, hogy ment a hype, hogy itt aztán rajtad múlik a sztori, meg hogy milyen fontosak a döntéseid. Elindítom a játékot, New Game, és jön "a Rendezõ", és elismétli ugyanezt, hogy itt aztán minden rajtam múlik.
Aztán ezzel szemben meg elsõ nekifutásra sikerült olyan zsákutcába jutnom, hogy csak új játék kezdésével lehetett rajta javítani. Annyit próbáltam csak, hogy ne kapják el a csávót, eltüntettem a nyomokat, elrejtettem a fegyvert, aztán a csajjal bénáztam, hogy ne találjon semmit. Aztán annál a résznél, amikor össze kellett volna állítani az ügyet az irodában, nem lehetett továbbjutni. Nem volt elég nyom, hogy lezárhassa a csajszi az ügyet, visszamenni nem lehetett, a játék meg kurvára nem kezelte a szituációt.
Emellett a minden döntés befolyással van dolog meg úgy néz ki, hogy vagy hazaküldöd a niggert, vagy nem, de olykurvára mindegy, mert ha nem küldöd haza, akkor sincs több szerepe a játék további részében.
Közben a kaland részek iszonyat primitívek, 5 perc alatt megoldhatók, a gitárhíró játékmenet meg aztán kurvára kellett bele, csak tudnám kinek?
Komolyan, a játéktörténelem során még nem volt ilyen játék, ami ennyire szar, és mégis a hype lenyomja az emberek torkán. A Daikatana talán megközelíti, de ott a pléjerek legalább utólag rájöttek, hogy az egy szar játék, míg Fahrenheit esetében ahogy nézem, senki...