Az NWN egyértelmüen a multira lett kihegyezve az sp csak egy ficsör benne és ebben a tekintetben valamint a sokkal jobban való moddolhatoság miatt a második obsidiános sehol sincs az elsöhöz képest de ezt hiába mondom meg írok neked példákat / mivel én játszotam mindketövel / nem fogod érteni a különbséget mert nem játszotál vele így nem is értem mért osztod itt az észt.
Egységes rajongói álláspont sose lesz de az eladások és a forumok valamint a NWN esetében a szerverek telitetsége egyértelmüen bizonyitja melyik játék a sikeresebb.
De mivel ez a kotor 2 topicja beszéljünk erröl / ha ezekel játszotál egyáltalán /: " a lucasék fenyegetése " -számomra nem érv vagy kibuvó hogy mért cseszték el ennyire a játék utolsó negyedét.
A Biowarét vajon nem szokták sürgetni ? egész biztosan igen.
Legalább irtak volna egy közleményt amit névtelenül feldobtak volna a netre hogy nem hagyták befejezni a játékot és így pont az utolsó pályák és a lényeg a történet lezárása lesz gagyi.
Egyrész olyan rajongói nyomást kapott volna a kiadó hogy változtatak volna a korai megjelenésen vagy ha nem ,tudtad volna hogy mit veszel.
Amit pedig a hivatalos fórumon csináltak a megjelenés után hogy leírták mi maradt ki és mit kellet törölni csakhogy szerencsétlen rajongó csak csorgasa a nyálát hát attol kinyilt a bicska a zsebemben.
Erröl szól most a gizka project helyettük probálják meg befejezni a játékot asszem ehhez nem kell comment.
Nekem mivel kedvelem a crpg-ket nem ellenségem az obsidián de szerintem az eddigi munkáik finoman szólva is nyengék ,föleg a Bioware játékaihoz képest amiket folytatak.
Nagyon remélem hogy az alienes crpg-vel végre letesznek valamit az asztalra ami az én értékitéletem alapján is nagyot üt ez azért is fog menni talán mert nem kell semmihez sem hasonlitani.