Na igen, az NWN multi részét és modolhatóságat nem is állt szándékomban megkérdõjelezni, kifejezetten single részre gondoltam, így is szólt az állításom. Egyrészt mert inkább single játékos vagyok, másrészt mert a KotOR I-II is az, úgy vélem elsõsorban a harmadik részt is ezért várjuk. Mellesleg az X-COM: Terror from the Deep mellett az egyetlen játék volt, melyet bug miatt kellett annyiban hagynom. (Mentett állások félrerakva azóta is, egyszer talán folytatom, van azóta újabb patch - 1.66-os verzióval játszottam.)
"A Biowarét vajon nem szokták sürgetni ? egész biztosan igen."
Sajnos a bugok terén meg is látszik (igen, a KotOR-ban is), bár félreértés ne essék, szeretem a játékaikat. A Team Gizka is a CD-ken megtalálható anyagból gazdálkodik, inkább örülni kell, hogy ezzel legalább a modderek kaptak egy lehetõséget. Úgy látszik nem csak az NWN esetében meghatározó ez a "feature" :)
Mellesleg még csak a KotOR elsõ részének a végéhez közeledem (ha egyszer feltelepítem, talán be is fejezem végre), az Obsidian játékaival még nem is játszottam, de a Black Isle Studio mégsem kis referenciát jelent számomra, egyszerûen kíváncsi voltam, mi ez az ellenérzés játékaikkal szemben, én semlegesként, de bizalommal és magas elvárásokkal fogok leülni eléjük.
[Jakuza]: Mint írtam, a single-rõl van szó, hiszen single játékokhoz hasonlítottam.