el lehet lenni csak közelharcossal (én is elég sokat nyomultam corsair-el - rouge+defense), nem is rossz, csak az Oracle mindent lemos a térképrõl. mondjuk közelharcben meg a Juggernaut az elmebaj, áll egyhelyben, ütik 50-en, majd gondol egyet, levág mindenkit szép sorban és elsétál pár karcolással
modokból amire én gondoltam az a Better Bodies, Better Heads és JustFaceIt, mind csak a fõkari külsejét javítják fel nagy mértékben, szóval nem hinném bármibe bekavar. eltápolás alatt meg arra gondolok h ha erkölcstelenül lopsz, kb a gém legelején über páncélban mászkálsz egy gusztustalanul nagy kétkezes pallossal, késõbb pedig egy +200 speedet adó bakancsban, ami alapból megvakítana... vagy nem, ha van 100% magic resisted (ami egy The Atronach csillagjegyben született Bretonnak alapból megvan ). dettó, ha az ember ügyesen csinálja 20as szintre minden stat maxolva van (kivéve luck), valamint ha jó csillagjegyet választassz minden rádlõtt varázslatot elnyelsz. viszont pl egy Argonian-nal igazi kín játszani, már csak az über bakancs hiánya miatt is.
röviden és tömören, én elég gyorsan eljutottam arra a szintre h a karim úgy futott mint a villám, egy könnyû glass (magyarban mi? üveg?) páncélban, mancsában egy baromi nagy, általa felenchantolt dai-katanával osztotta az áldást, és gyakorlatilag mágiával sebezhetetlen volt - sõt, magickat töltött attól ha rálöttek valami varázslatot. viszont ha a játékos nem figyel, ugyanezen az úton elindulva egy ilyen kari helyett könnyen összejöhet valami aminek hiába van király páncélja és pallosa, ha ráfujnak összeesik, miközben ugyanazok a statjai mint az én darálómnak - pedig csak annyit rontott el h rossz sorrendben tápolta õket.
szóval a Morrowind egy érdekes - és *nagyon* kiegyensúlyozatlan gém, ha érdekel valahol leírom kb hogy érdemes tápolni - mert egy rossz lépés kinyírhat egy alapból jó karaktert -, de ez itt már kezd nagyon offtopic lenni