Habár sg hibája is, hogy a nem működő szolgáltatást továbbra is reklámozta, de a pénz visszautalást ide hárítani badarság.
Ha a sok visszautalás miatt ők akarnak pénzt visszakapni utána, akkor intézzék le külön az SG-vel, ne a végfelhasználón leverni.
A telefon szolgáltatóra dettó nem igazán lehet hárítani ezt, mert ők a mobilfizetést mint szolgáltatást csak üzemelik, azon belül, hogy te mit kapsz, azt megkaptad-e, sötöbö eseteknél nem illetékesek.
Legvalószínűbbnek azt tartom, hogy netfizetés.hu-nál az ügyfél-szolgálatos drónnak sose verték a fejébe, hogy ilyenkor mit kéne tennie, a kompúteren nem tudja megnyomni a megfelelő gombot, mert az SG-account már megszűnt, főnököt riasztani meg nem akarja, mert jaj, akkor valami olyan lesz, amit nem írtak le neki pontról-pontra, hogy hogyan és lehet lecseszik és jaj mi lesz...