Jó ötleteid vannak ( az a Craftolás javító cuccok „Sárkányfog” azokat nagyon jó ötletnek tarom)
Pár ötletet én is leírok:
A craftolásnál ne csak elrontani lehessen a készíteni kívánt tárgyat, hanem a vártnál néhány %-kal jobb tárgy is sikeredhet. (pl. 56 páncél helyett, 59 páncél lesz, vagy +12% jég ellen állás) De ez függjön a készítõ páncélkészítés Skill-jétöl. Egy 5 szintû páncélkészítés skillel rendelkezõ karakternek 1% esély legyen, hogy a készített armor-hoz kapjon +defet (1-4 –ig).
De egy 10 szintû páncélkészítés skillel rendelkezõ karakternek 4% esélye legyen hogy készített armor-hoz kapjon +defet (1-8 –ig).
A karakterek tárgy árulási rendszerre is lenne egy ötletem. A L2-ben úgy oldották meg, hogy a karaktereket kiültetek a város közepébe, és úgy árulták az eladni kívánt áruikat. Ezt nagyon rossz ötletnek tartom, mert nem csak zavarja a városban közlekedõ embert, aki megpróbál eljutni pl. a kovácshoz, hanem még a sok karaktertõl szaggat is.
Ezt úgy oldanám meg, hogy lenne egy épület (lehetne warehouse) ahol az eladni kívánt tárgyakat a karakter berakná. Be kellene írni az árát, hogy mennyiért adják. De hogy a tárgyak ne halmozódjanak fel, ezért minden nap 60arany-ba kerülne a tárgyak hirdetése. Rakhatnál be pénzt a warehouseba (pl. 600 aranyat, ez 10napra hirdetésre lenne elég) Ha ez elfogy, akkor a tárgy árából vonna le naponta 100 aranyat, és ha 3napig így se vinnék el, akkor az ár elkezd felezõdni(ez megoldás lenne azon balfasz emberek ellen, akik 2millio ért hirdetnék meg tárgyakat) .
De ha már a berakott pénzed elfogy, akkor a tárgy elvitt összegének csak a 75%-át kapod meg, a többi 25%-át pedig a warehouse kapná.
Warehousebe is úgy tudnál vásárolni mint a kovácsnál.pl. Páncélok >könnyû Páncélok > Bõr páncélok és akkor a lista a legrégebben berakott tárgyal kezdõdne.
A diablo 2 BN-ben még nagyon tetszett a karakterlista, ahol legfelül a szerveren legmagasabb karkter volt(mellette név és szint),. Erre a karakter listára a legerõsebb 10000 játékos kerülne fel.