persze tudom, hogy az rpg lehet H&S, de szerinetm attól még nem kell egy iylen jókis egybeolvadást a fegyverrel ötletet elvetni. Szerinem ha midnenki csak fejlseztené a skilljeit, mint a hülye, egy idõ múlva dögunalom lenne a gám.Igaz, hogy ez on-linera tervezik, lesznek más játékos is, és ez egy igen nagy elõny, de szerintem többen és tovább is elõfizetnének, ha nem csak H&S, és ilyesmi lenne.
Ha lenne fegyvered, amit nagyon megtanulsz használni (és NEM az adott fegyverhez tartózó mesterségre gondolok!!!), akkor azért adna neked, mert nagyon megszoktad a súlyát, és ezért mondjuk +1 ügyi, mert nem érzed annyira a súlyt, ezért pontosabban ütsz, vagy gyorsabban, és ezekhez hasonlók.
ilyenekre gondolok a fegyverrel való egybeolvadáskor.
2.
Ha már mindenkinek max lenne az adott skillje a fegyverhez, akkor mi választaná el õket, hm?
az egyik már 2 éve játsza, a másik meg 1 éve, és mégis uyganolyan erõsek. sztem enm túl fer. viszont ha az, aki már 2 éve játszik, biztos talált egy olyan akrdot, amit nagyon szeret ill. tetszik neki, ezért nagyon sokat használja. ezért õ mégis erõsebb.
3.
A kardok készítésével pedig a játékosok körében pl tiszteletet válthatsz ki.
1. visszatérve: nem muszály csak aza dot playernek adni a bónuszt.lehet az is, hogy mondjuk a ahsználat során mágikus tárggyá, majd a késõbbiekben válik csak egyedi tárggyá (a kardba lélek költözik, v nemtom).
mostanra ennyit gondoltam. nemtom, lehet hogy most vmit félreértettem a hozzászólásbol, de szerintem igenis kell ez.
a hírnév növekedését pedig majd máskor beszéljük meg =)
u.i: a tárgyak, amelyek egyedivé válnak, nem csak fegyverek lehetnek. lehetnek akár páncélok is, sisakok is.
sztem csak ezek ne nagyon: gyûrû, nyaklánc (ezeket sztem csak hordod, nem angyon vesznek részt a harcodban :) )