Az a hely amirõl te a képeket küldted az a Test Pents.
Mindig amikor ide bejössz megjelenik a konzolban egy piros üzenet, ami emlékeztet arra, hogy ez csak egy gyakorló terep.
Itt nem halsz igazi halált (meghalsz de nincs semmi következménye, nem vesztessz exp-et vagy save-et).
Viszont itt nem kapsz igazi experience-t sem.
Persze minden olyan mint a valódi Pents-ben, hogy jól szimulálja az "éles" bevetést, de mint már mondtam itt exp-et nem kapsz.
Ez a hely csak azért van, hogy kipróbálhasd, le birod-e nyomni az erõsebb démonokat (és ne éles helyzetben kelljen kipróbálnod, aminek eredményeként akár meg is halhatnál).
Itt lehet egyébként más játékosok ellen is összemérned az erõd, az is tét nelkül természetesen csak a szórakozásért.
Az igazi Pentagram Quest az a létrától jobbra levõ ajtók mögött van.
Tipp: Tartsd lenyomva a Shiftet és Jobb klikkelj az ajtókra. Ekkor a konzolban megjelenik egy kis fehér szöveg, ami megmondja, hogy kb milyen szintû démonokra számíthatsz amögött az ajtó mögött.
Még egy dolog: Saját szintednél 6-al vagy annál alacsonyabb ellenségek megöléséért már nem kapsz exp-et.
Tehát ha lvl 15 vagy akkor lvl 9-es démonokért már nem kapsz expet.
Egyébként ha akkor állt le a server, amikor ebben a TP (Test Pents)ben voltál akkor nincs semmi gond, mert mint mondtam ott nem halsz igazi halált, ha meg elég erõs vagy akkor az autocontrol simán elintézi a démonokat, 5 perc múlva pedig kiléptet a game-bõl.
Szóval érdemes arra figyelni, ami gépi üzenetként megjelenik, mert az sok felesleges veszõdségtõl megkímélhet.
A Skilljeidrõl:
Nagyon jók, új játékoshoz képest, csupán 2 dolog ami még fontos:
A Dagger-ed csak 10, amikor peld a Blessed már 12....Nos a Dagger szintét az egyik legfontosabb skill.
Lvl 15-ösként most kb 20 base daggerednek kéne lennie. Szóval arra adjál, és majd ha megvan akkor ezüstözheted a daggered (mert azzal nemcsak +1-el többet ad majd a lightningra, hanem a szintje is fölmegy, vagyis akkor lvl 20-as dagger lessz, a mostani lvl 10-es helyett, ami jóval erõsebbet üt és jobban véd).
A másik az nem ennyire fontos de azért hasznos tudni.
Múltkor leírtam a képleteket a Strenght, Intuition, Wisdom és Agility-bõl kapott modbónuszokra.
Na abból az is látszik, hogy mind harcos, mind mágus számára a Strenght fontosabb mint az Agility.
Az Agi nem növeli az Imm modot, az Str igen --ezért fontosabb. Egyébként ezt leszámítva mindkettõ ugyanazt tudja, szóval az Str-ed mindig legyen magasabb mint az Agi-d. De nagyon sokat nem kell adnod egyik re sem, mert egy mágusnak azok kevésbbé fontosak.
És még egy hasznos info: A játék elején fontos szerepe van az "Armor-odnak". A mágusok ugye nem viselnek páncélt, de nekik a varázslatmodok adják az armort.
Mégpedig minden varázslat (Lf, Pulse, Bless, Heal, Freeze, MS, Fire).
Minden 2 varázslatmod 0.25 AV (Armor Value-t) ad. Ezért érdemes valami kicsit adni a Heal-re meg a Fire-re még akkor is ha egyáltalán nem használod ezeket. De tényleg akkor ha már nagyon olcsó.