Hátha itt elõbb jön érdemi válasz, mint a Microsofttól...
Adott egy terminál szerver, Windows 2000 SP4-gyel. Minden felhasználónak mûködik az, hogy az Excelben írt doksit el tudja küldeni a
File->Send To->Mail Recipient (As Attachment)
opcióval (így nem kell külön lementenie és csatolnia, napi 20+ fájlnál ez jelentõs idõ- és maceramegtakarítás), kivéve egy felhasználónak, akinél ez a menüpont ki van szürkítve
(Outlook a Default levelezõprogram, minden lehetséges beállítást megnéztünk már, több IT-s kolléga is azt mondta, hogy márpedig ennek mennie kéne-mégse megy)
A mellette ülõ kollégáknak megy.Olyan megoldási javaslatot találtam, hogy a win.ini -t módosítani, de az összes többi, ugyanarra a terminál szerverre bejelentkezett felhasználónál meg megy a dolog. Milyen spec. Exceles, vagy TS beállítás lehet a probléma oka?