Pont ezt érzem: hogy igazi prémium érzés végre majd azt elérni, ami eddig (nagyjából) elméleti szinten összeállt a képzeletemben.
Persze szép lassan, mert nyilván nem egy gyors játék. Úgy érzem, ez lesz a játék hajtóereje. Ha nagyon le akarom sarkítani, hogy mi egy MMO célja, az nem más, mint a birtoklás. Minden MMO erről szól, és esetleg a "haveroknak" (igazi és/vagy virtuális) történő eldicsekvés, az öröm megosztása. Egyedül abban van különbség az MMO-k között, hogy a birtoklásig milyen út vezet, és ez az ami az EVE-ben úgy tűnik, kellően komplex és nehéz ahhoz, hogy igazán meg tudd becsülni és élvezni amit egy adott játékidő alatt megszereztél. Nagyon szimpatikus pl. az is, hogy itt van súlya annak, hogy mondjuk egy hajóval milyen security level-es területre merészkedsz, mert ha kilőnek, akkor nem szellemként visszatérsz és 2 perc múlva folytathatod onnan. Itt van tétje az egésznek, az más kérdés, hogy ha kilőnek, nem-e szegi majd a játék kedvem, de ott van a biztosítás, meg nem szabad sokat vállalni. Egy szóval, irtózatosan össze van ez pakolva, azt látom.