Oké, semmi gond! Korrektnek tûnt az eladó. Holnap megyek egy másik városba megnézni. Azt mondta, hogy a tesója hozta UK-ból és nem feltétlenül akarja eladni, de nincs pénze felújítani, viszont így is bõven üzemképes. Monda, hogy a fékek, telók, világítás és a motorral nincs gáz. Az hogy így néz ki, háát.. Ez a színe úgyse tetszett volna, leveszem az idomokat és átfújom matt feketére, ez a legkevesebb. Meghajtásról mondott valamiket és rákérdeztem, hogy mennyit kéne rákölteni és azt mondta, hogy elvitte szerelõhöz, aki mondta neki, hogy egyelõre elmegy így, de a meghajtásnál cserélni kell dolgokat és olyan 20-30e-ért max. Nekem annyi még beleférne, mert tudom, hogy ezek drágák és kicsidenként kicserélném ezeket a cuccokat, ahogy a pénzem engedi. Mindegy, holnap majd meghallgatom és megyek vele pár karikát. Köszi az infókat, hogy mit nézzek rajta. Amúgy 90e-ért adná a 100 helyett. Itt helyben lenne egy ugyan ilyen, csak 50-es, azt adná a gyerek 120e-ért, de az eléggé szét van hajtva, meg egyik oldalán jó nagy repedéssel, karcokkal. Ezen kívül helyben van egy keeway matrix, amilyenem volt, csak ellopták. Azt adnák 95e-ért, de azt még nem láttam. Csak gondoltam, inkább megveszem a 90e Ft-os Yamahát, mint egy keeway-t újra, mert ismerem a gondjaikat. A keeway annyiban lenne jobb, hogy kényelmesebb az ülése és sportosabb/modernebb a formája. Amúgy motorikusan gyengébb szerintem, mint ami nekem volt, mert az eléggé fel volt tuningolva, szinte semmi nem volt gyári rajta. :) És nincs kedven egy emelkedõn 20-al felmenni. Amúgy a héten kipróbáltam egy SUZUKI SEPIA-t, háát nagyon pöpec lett volna. Ráültem és az én majdnem 100 kilómmal is majdnem kiállt egy kerékre. A keeway után durva volt. Csak azért nem vettem meg, mert eléggé kicsi robogó, én meg magas vagyok és hülyén néztem ki rajta, meg a kanyarokat nem tudtam bevenni, mert elakadt a kormány a lábamban. :(