Egy ilyen nagyméretû autótól több várható. A légzsák védte ugyan az elöl ülõk fejét és nyakát, de az övrendszertõl a vezetõ melle nagy terhelést kapott. A vezetõoldali ajtó zárja és kerete torzult, szakadásnak indult. A lábtér elejét határoló tûzfal igen erõsen gyûrõdött, a karosszéria egyértelmûen puhának bizonyult. A hátsó öv csak kétpontos.
Oldalütközés
A Vitara nem a méreteinek megfelelõen teljesített. A vezetõ az üléstõl és a B-oszloptól kapott mellkasi terhelése nagy volt.
Gyerekvédelem
Mindkét ülés menetirányú, kétpontos-Isofixes volt, az EuroNcapnek nincs módjában ezen változtatni. A 18 hónapos nagy nyaki terhelése, amit a teszt alatt mértek, jellemzõ azoknál a gyerekeknél, akik ebben a korban nem menetiránynak háttal ülnek.
Gyalogosvédelem
A védelem szörnyen gyenge, nem kapott egyetlen pontot sem. A Suzuki megígérte, hogy a jövõben nagyobb figyelmet szentel a fejlesztésre.