Sztem a legjobban meg mindig a regi jo starcraftban van megcsinalva ez a resz: 3 fele panceltipus(small, medium, large), es 3 fele sebzestipus(normal, concussion, explosion) ezeken belul meg valtozo az esetleges teruletre hatas, lotavolsag es sebesseg, foldre-e vagy levegore (ezeken belul is lehetnek kulombozo tipusok). Ezek kombinacioibol allnak ossze egy egyseg harci kepessegei, igy nem szimpla ko papir ollo rendszer van, hanem ezekbol a tenyezokbol rakodik ossze mit celszeru hasznalni az adott helyzetben.
Ja amugy a gyalogos vs tankos temat nem ugy kell elkepzelni hogy kiall a retre 3 gyalogos es szepen nekirohannak a tanknak kispisztollyal. Aknaval nyomulnak vagy alcazva lesbol sniperrel/basookaval stb. Ha nincs megfelelo felderites meg kello szamu gyalogsag a tank hadtest mellett akkor eleg sebezhetoek. Erre eleg hamar rajottek a katonamogulok. A kopapirollo meg legalabb arra jo, hogy ne 1 fele univerzalis egyseggel trappoljon mindenki, ami a legtobb ilyen jatek hibaja.