Na, teszteltem kicsit a demot. Minden kocsival mentem minden tájon, hátha valamelyik kombinacio meglepetéssel szolgál. Annyi történt, hogy a német pálya hangulata megfogott, kár hogy nem egy másik játékban szerepel (akár a colin4 is lehetne!).
Néhány dolog:
- A hangok a 03-ban voltak sztem a legjobbak, ott tényleg annyira recsegtek, mint a valoságban.
- A törés a 04-ben volt a legjobb, heavy damage beállitással néha egész élvezetes balesetek adódtak. Ebben a 05-ben még HEAVY DAMAGE esetén sem lehet roncsátörni a kocsit!! Biztos a hülyegyerek amcsi 14 éveseknek tul nehéz volt még a normal damage is. Amcsikra azért gondolok, mert ebben a demoban KM/H nem állithato be, mint ahogyan magyarként sem autozhatunk.
- a fizika/irányitás... pf.. a legkritikusabb rész. Még mindig a saját tengelye körül forog a kocsi, különösen megcsuszásoknál és lassu haladásnál illuziorombolo. És ez akár aszfalton is van, hiszen az aszfalt mindengol onosesõ utáni állapotában találhato meg a colin03 óta. Tapadás nincs. Ha keresztülcsuszol egy uton, észre sem veszed pl. a szántoföld-aszfalt-szántoföld közötti váltásokat... csak a gfx figyelmeztet, hogy ott bizony ut volt... :D
- ha már GFX... egyértelmüen nem lett rosszabb, csak az elvárások nõnek. Codemasterkénél megállt az idõ öt éve, azota polirozgatják a motort, mindhiába. Egyre ujabb directxet követel a program, a látvány pedig SOHA, SEMMIT nem változik, immár a colin02 óta :D A kocsi talán, ami a 02-03 váltáskor szebb lett, a táj ugyanaz a colin01 poligonszegény világa. :(
Most pedig kiragadnék egyet a codemaster fiuk agyszüleményébõl:
Az atomvihart is kibiro, utszéli figyelmeztetõ rudacska. (képemen pirossal bekarikáztam)
140es temponál szegény soförünk szemei elõtt elmosodik a táj, ha ebbe a föld alatt nyilván 25 tonnás betontömbbel megerõsitett kis edzettacél-titánium botocskába hajt... mind1, fogadjuk el, hogy ez csak magyarorszégon készül habkönnyû müanyagbol.