Sajnos ez már lassan mindenhol így van. Mindenki többet és többet akar. Több bevételt úgy lehet produkálni, ha új vevőket szereznek, de ez elég költséges folyamat, ami csak hosszú távon térül meg. Vagy van a b) terv, hogy a meglévő vevőkről húznak le még egy bőrt. Ez rövid távon bevételt hoz, de a végtelenségig nem lehet kopasztani ugyanazt a vevőt. Cipsoftnál azért megpróbálják... El tudom képzelni, hogy beülnek a tárgyalóba és ötletelnek, hogy ki tudná a héten a legtöbb pénzt villantani a cégnek. Mindig jön a klasszikus recept: kínálni kell valami euróért megvehető dolgot, ami menő, de mégse borítja fel az erőviszonyokat. Csakhogy ha a játékba huzamosabb ideig ~15 különböző outfitet lehet megszerezni, akkor valóban különlegesnek érezheti magát az ember egy vadi új, 16. outfitben. Ezért még nagy pénzt is hajlandó lenne kiadni. Na de most 65 különböző outfit van a játékban, ki a fene tudja ezt követni? És miért venne pénzért outfitet, ha jövő héten megint lesz valami új, aztán megint és így tovább... Ha már nem vesznek annyit az emberek ilyen szir-szarokat, akkor csinálnak majd még többet, még kirívóbbat, hátha az a baj, hogy kevés van. Nem csak hogy fenntarthatatlan ez a folyamat, de menet közben még tönkre is teszik az alaphangulatot ezzel az ezer féle felesleges opcióval és bizbasszal. Egy dolog, hogy mindenhol a kassza csengését hallja a szerencsétlen játékos, de ember legyen a talpán, aki követni tudja ezt a káoszt.