Reggel böngésztem a tibia.wikit, miközben végiggondoltam a teljes pályafutásomat 2008-2010-ig és rájöttem, hogy az idő nagyon sokat torzított az emlékeimen. Úgy tűnik, mint ha főleg azelőtt játszottam volna rengeteget, hogy felújították Kazordoont, pedig ez nem igaz. Csak 4 hónap volt az egész. Talán azért tűnt többnek, mert annyi minden történt az első 4 hónapban, ami mellett akárhány év monoton hentelés is eltörpül.
-Pl. amikor full fekete, üres mappal akartam átmenni venore-ból carlinba, mert ott volt eladó serpent sword
-Vagy amikor lecsaltak kaz prision-be és guardokkal le pk-ztak.
-Vagy amikor palaként karddal huntoltam, mert spórolni akartam a spearrel
-Vagy amikor az egész délutánt arra szántam, hogy hordtam thais depoból fibulára a crossbow-okat.
-Vagy amikor csak úgy mertem megölni a guardokat, hogy kötéllel felhúztam 1-et
-Vagy amikor prémis lettem és egy svéd-magyar 8 éves gyerek mutatta meg Peninsula Tombot
-Vagy amikor Fagyi magyarázta, hogy hogyan kéne futás közben kikerülni a dragon wave-jét
-Amikor még divat volt az, hogy 2-es, 3-as respeket foglaltunk és a fél hunt várakozásból állt
Viszonylag rövid idő alatt, 0-80-ig egy csomó questet megcsináltam, huntoltam venore swamp trolloknál, orcoknál, thais orcoknál, kazordoonban, thais cyceknél, aztán prémisen port hope teknősöknél, ankrahmun tombokban, 2-es dragon respnél, scaraboknál, port hope-on dworcokat, majmokat, lizardokat, helheimen ds-t, mummyt, svargrondon ice golemet, libertyn kalózt, edronon cyclopsokat. Meg majdnem minden más hunt helyen voltam legalább egyszer kipróbálni.
Olyan 90 körül lehettem, amikor megjelent Yalahar. Akkor már pont tudtam assassin start használni, volt spirit potion is és yalaharon minden lényt ki tudtam próbálni soloba. Kb. ez lehetett az a vízválasztó, hogy onnantól már teljesen másképp tekintettem a játékra. Mint ha "kijátszottam" volna... Vagy legalábbis teljesítettem azokat a célokat, amikkel valamikor elindultam. Utána már csak a darálás maradt, hogy legyek 120-as, 150-es, 200-as, stb...
És hiába tesznek be azóta is egyre erősebb lényeket, ha a maradék terület 99%-án csak úgy végig lehet futni egy karcolás nélkül. Ugyanott, ahol régen akár csapatban is izzadtak emberek...