A sebzések is másképp működtek, más volt a képlet. A szint (level) többet számított, mint a skillek és a magic level, ha jól tudom és összességébe nagyobbakat lehetett sebezni, mint most. De mana fluidok nélkül, meg úgy, hogy boltban nem lehetett rúnát venni, meg nem voltak exori spellek, meg wandok, stb, így azért eljutni is elég nehéz lehetett 100+ szintre. Akkor viszont már elég korrekt jutalom volt a kitartásért, hogy a legerősebb lényeket (gs, dl) pár lövés sd-vel ki tudja végezni egy spellcaster. Szerintem élvezetesebb volt ez a fajta játékmenet, tehát hogy alaposan meg kellett küzdeni mindenért, de aki ezt megtette, rászánta a nem kevés időt, az bőségesen megtérült. Játékon belül persze...
Most meg küzdeni is alig kell, mert pénzért megvehető korlátlan mennyiségű poti, lőszer, eq, stb, felhígultak a "highlevelek". Illetve nem tudni már, hogy mi számít egyáltalán highlevelnek. 400, vagy 800. És ha 800-as szintű vagy, akkor se leszel olyan menő vele most, mint mondjuk 2006-ban 100-as szinttel. Más az egész, a 800-as nem kétszer erősebb a 400-asnál, sőt már a sebességet is megbuherálták, hogy ne fussanak olyan gyorsan. A sebzés meg szinte megáll a fejlődésben, mert "hamar" el lehet érni a skilleknél, magic levelnél azt a plafont, ahonnan szinte nem mozdul tovább csak havi 1%-ot. Meg a lények, hunt helyek is mások, ilyen juggernautnál 3-szor erősebb lények járnak csapatokban, azt még 2000-es szinten se solozza senki...