Én inkább RTS-nek sorolnám be ezt a játékot. Na persze itt nincs egység termelés és az egységek gyakorlatilag egyedi tulajdonságokkal rendelkeznek. Minden katonának - gyalogos vagy jármû személyzet - saját egyedi tulajdonságai vannak, amelyek módosítják - na persze csak kis mértékben - a harci tulajdonságait.
Egy-egy csata megtervezését bizony elég alaposan meg lehet és meg is kell tervezni. Óriási szerepe van a tüzérségi és légi elõkészítésnek, a felderítésnek, az elterelõ manõvereknek, füst függönynek. Ha csak simán rázavarod az ellenségre az egységeidet - még ha az csordultig van nehéz tankkal - akkor hamar véget ér a csata.
A részek:
1. rész:
Theatre of War (alapjáték)
Theatre of War Belorussia (ez tartalmazza az alapjátékot és egy teljesen új kampányt is)
2. rész:
Theatre of War 2 - Afrika 1943
Theatre of War 2 - Kursk 1943
Ez a két rész teljesen önálló játék, tehát nincs alapjáték meg kiegészítõ. Bármelyikkel tudsz játszani.
A 2. részben nagyon sokat javítottak a grafikán, számomra a tökéletesség határait súrolja, de néhány vérpistike biztosan ezen is fanyalogna. A topikban találsz belõlük képeket.
Hozzám jóval közelebb áll a Kursk 1943. Nekem kevésbé jönnek be az afrikai színterek. Kietlen a táj és kevesebb a lehetõség. Na persze azért élvezetes csatákat lehet nyomni az Afrika 1943-al is.