Mert szerverhiba is volt ám, írták Twitteren is, hogy az EU-soknál csatlakozási problémák voltak. Megnéztem az összes kasztot így felhúzva 80-ra. Tetszetős a játék (az Elementalist nagy kedvenc lett), ellenben elriaszt az, hogy milyen kevesen játszanak vele. Ha már a StarCraft 2-t és Diablo 3-at gúnyolják úton-útfélen, hogy halott játékok, akkor a Guild Wars 2 szervereit már-már le is lehetne kapcsolni - bár ez úgysem fog megtörténni, az ArenaNet korrektebb, mint az EA vagy az Ubisoft (akik hajlamosak 2-3 évvel a játék megjelenése után lelőni a szervereket).
Nem igazán értem, hogy miért játszanak vele ilyen kevesen... Nincs havidíj, az alapjáték amúgy is ingyenes. Vagy lehet már egyszerűen csak beleuntak az emberek az MMORPG-kbe? Ami Guildokba benne voltak, ott a többség már rég nem logolt be/visszavonult a játéktól (Variance játékos táblázatában is a 80% már visszavonult). Régen egy-egy kisebb eventnél is számtalan játékos volt. Most meg egy World Bossnál, ha összegyűlik 100 játékos, akkor sokat mondtam (aminek a fele F2P játékos). Nem értem az okát, pedig a WoW mellett az egyik legjobb MMO a piacon. Korrekt kiegészítők, nincs Pay2Win, gyors és könnyű sikerélmény és fejlődés (mindenért XP jár), jó fantasy világ, hangulat, pályadesign, grafika, zene, sztorivonal. Egyszerűen nem értem mi lett ezzel a világgal...