A GW2 tudtommal CPU-érzékenyebb, vagyis a számítások nagy része ott zajlik. Külső vga-val el tudom képzelni, hogy az adatok oda-vissza küldözgetésére nem elég a sávszél, amit tud, ezért jobb a belsővel. Más játékok meg inkább támaszkodnak a vga-ra. A GW2 elég sokat épít a lokális környezet renderelésére úgy, hogy a többi játékosnak prioritása van az egyéb elemek felett. Látni, hogy a környezet darabjai később bukkannak fel, ahogy ráfordulsz. A Skyrim szóló játék, lényegtelen, a LoL kb. felülnézetes, egykamerás 3D elég alacsony modell részletességgel, a BF4 meg szigorúan limitált mapmérethez és játékosszámhoz kötött, miközben a GW2 ennél is nagyobb nagyobb térképei - ha jól tudom - kb. 200 játékosig bírják, mielőtt új instance kezdődne. Erősebb gépen is tud szaggatni forduláskor, ez ilyen... Ahogy javasolták, próbáld levenni a környezet és játékos modellek részletességét. Nekem i5-2300 és 270X van, azzal is be tud szaggatni néha, míg mindent betölt a memóriába, és nálam is le van véve egy fokkal a részletezés és az effektezés (sok memóriával amúgy nagyon jól érzi magát a játék).